tirsdag 30. mars 2010

Påske!

Og jeg som trodde det var blitt vår.. Men neida.. Det snør! IGJEN! Jeg er så lei den snøen nå.. Men jeg har troen på at det bare er ett lite tilbakefall og at solen og varmen kommer snikende om ikke lenge! Og til slutt så er sommeren her. Da kan vi bade, slappe av, sole oss og bare chille! Det blir fantastisk!
Sommeren er virkelig min favoritt årstid.. Man trenger liksom ikke tenke på noe særlig.. Bare gjøre akkurat som man vil.. Man trenger ikke pakke seg inn i altformasse klær bare for en liten tur på butikken.. Man trenger ikke en gang huske å ta på seg sko! Hvor fantastisk er ikke det?













Men frem til sommeren kommer.. Nå er det påske! Det er virkelig en koselig høytid syns jeg. Masse god mat. Man slapper av med venner. Får påske egg! Og så er ting gule! Påskekylling, påske egg, påskepynt! Og gult er kult!


 











En annen ting som er flott med påsken er at militæret har påskeperm! Så jeg har go' gutten min hjemme hele påsken! Og hvor flott er ikke det? Jo det skal jeg si deg, det er kjempe flott!

Ingen kommentarer: